☛ hey peeps ! welcome to my official blogger . you just need read and leave comment at shoutbox my blog ok 。◕‿◕。 ☚

Tuesday, July 16, 2013

POLITEKNIK SEBERANG PERAI :)

Assalamualaikum 
fuhh ~ habuk habis k blog ni
haha :D
lame gile kot aku tak update T_T wuu ..
haha #annoying 
okay2 . now aku dah jadik student ! #cehbajetpoyo kahkahkah :D
student PSP kay . not game PSP 
but Politeknik Seberang Perai :)
aku daftar pertengahan bulan 6 hari tu
so now jer aku ade masa sikit nak update blog
lagi pun aku tak bawak lappy pon g study ni
haha :D
sebab nak balik pon bapaklah jauh giler
aku rasa cukup aku tido dalam bas tu jer . harharhar
haa ..! course aku business studies ..
wah ! terbaik .. aku nak lari dari math dapat pulak math kan
terima jelaa cite dye
haa . hari ni 16/7 genaplah one month :)
kebetulan pulak hehe 
alhamdulillah setakat ni i have one classmate yang sekepala dgn aku gak
her name is Nur Atikah Bt Mhd Bahar 
pd pembelajaran aku pulak
still terkapai2 lagi
maklumlaa subject sume nak MENGIRA jer keje 
btw, aku try jugak dapatkan yang terbaik :)
insyaAllah boleh buat 
janji aku move sikap malas aku kan ? hee :P
thanks eh sape yang sudi baca blog yang tak berapa nak cantik ni hehe
maklum laa suka sangat syok sendiri kihkihkih :D

1 comment:

REX said...

haha. gud luck in your new life

yang menerjah blog rara cunss

segala yang tercatat diatas semuanya hak milik rara cunss