☛ hey peeps ! welcome to my official blogger . you just need read and leave comment at shoutbox my blog ok 。◕‿◕。 ☚

Sunday, November 25, 2012

activity today !

assalamualaikum :)
hai all ! 
hari ney nak story pasal dr awal aku bgun smpai sekarang :D
pagi aku bangun lewat sikit pukul 8 .
then , aku golek-2 dulu ! muehehe 
hobi aku golek2 :D
lepas tuh mcm biase msg dye ;)
then , bgun pergi dpur .
mle2 nak mandi tp mls .
tolong my mum buad breakfast .
lepas tuh , kluar g belakang . dduk beranda .
last2 amek penyapu . sapu laman .
lama jugak aku sapu laman -,-
lepas tuh , penat ! 
my mum smbung sapu :D
lepas tuh lepak kat depn sensorang makan rambutan :D
byk ohh aku mkn rmbutan .
lepas tuh , aku korek longkang .
haa ! jumpe lipan !!!
ouchh ! takot nak bnuh menatang tuhh !
haha . last2 bnuh jugak sbb aku korek lngkang sensorang .
lepas tuh , msok umah tros mkn haha :D
then , mcm2 aku mkn td smpai skunk .
muehehe . . msg dy . dy ade class -,-
sbor jelaa ~
tuh laa xtvt aku ari ney . 
iloveyouall ! ;)

No comments:

yang menerjah blog rara cunss

segala yang tercatat diatas semuanya hak milik rara cunss